sommmmaren!!!!!!

här kmr 1 långt inlägg om va som hände i somras:::

d första som hände va att min kille kom in på scenskolan????? vem gör ens d???? här fira vi m en cigg i alla fall. 

bodde i gbg i en mysig lägenhet och ba KOLLA VA FINT ALLT VA

åkte till mlalmö
gick till lilla torg  (:SS) och fick nt köpa öl pga 23 årsgräns=???

min vovve o min kille. GULLIGT men sen dog vovven och det var sorgligaste någonsin.

1 gång när ja bäddade sängen & william fick 1 fin mössa :--)

e ju bloggare så måste göra lite bloggiga grejer ibland tex ta in på hotell och dricka drinkar fast denne bilden va från dagen efter
sen somna dom <3333
men så här lyxigt va d på hotellet!!!! 
 
::-----)
en gång när erika filma mig och d såg ut som ja hade skitmkt muskler på armen :===)))
 
gick på 1 fest
åt chips m koriander/lime smak som e livets chips obs mkt syrliga men rekomenderar!!!! prova!! och kollade här på 1 avsnitt av vänner obs såg alla säsonger denna sommaren

och domma tussarna låg i soffan <3333 ofta
 
 
fast inte lika ofta som jag....................
d va way out west men ja hade inget pass och fick tydligen inget vip-pass pga "bloggen e nt så känd" men här gick jag till stängslet och lyssna på zara larsson ändå '& drack mig några öl 
sen flytta vi tillbaka till wendelsberggggg
sen flytta denna till luleå och detta va sista bilden ja tog på han och han ser glad ut men egentligen grät vi hela natten men d gick bra ändå



va gjorde ni på sommaren???? lol tänker nt fråga för d e ändå ingen som svarar hejååå<33333
 

Kommentarer
Postat av: ^^

ja gjorde d du gjorde för ja e hon som smyfilma dej hela tidn ; ))))))) kan du pierca min öron nu tack!!!

o fan va mys d va o fan va bra dubbelhakor vi langade. fan sakny sakny längty längty!!!!!!!!!!!!!

2016-10-23 @ 18:55:27
Postat av: malin

ännu en gång levererar botellonz ett gediget inlägg! roligt att se!

keep up the good work.

2016-10-30 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0