tjolahopp

hejhej, här e 1 bild på mig från idag innan jag tog en nap som varade 2h längre än den skulle :---/// vaknade liksom 2 ggr under den också och ba "znoooooooze" :--(( dumt.
 
sen cykla ja till hemköp och hade cykelhjälm vilket va bra pga glömmer alltid den men nu kom ja ihåg den + hade reflex och lampa och d e bra pga så JÄVLA onödigt om ja hade dött nu???? asså va fan liksom.
 
här e 1 lista på d ja köpte:
- grumme såpa!! (lyxit att städa nu pga internatets rengöringsmedel luktar PÅ RIKTIGT som bajs :'''-()
- grumme tvättmedel x 2 pga xtrapris <333 (+ kände mig som 1 härli tjej som ba köpte coolt tvättmedel)
- clementiner för d e december osv
- frysta blåbär som ja ska ha i min gröt mmmmm längtar
- tandborste, tråkit
- jord till mina växter :))))
 
va har ni köpt på sistone? kom igen svara
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpte en påse polly igår. I en tråkig händelseutveckling är den slut nu

Svar: tack för du svara!!! äkta fan <333 köp en ny!!
inez å maoa

2016-12-11 @ 20:38:50
Postat av: gissa vem ; -)

åh d e du som köpt najs tvättmedel tack u!!!! <3 lite trevligare att diska i pisseköket nu

jag har lyxhandlat pga ska vara här en vecka innan skolan börjar: bananer soygurt rödbetor morötter anamma vegbollar (ny favorit) torkade fikon PÅ XTRAPRIS mmmhmm havremjölk eldorados fryst broccoli frysta blåbär jag med fryst mango (och extrapris mkt trevligt) tvättmedel (fick bli garant pga eldorados var som vanligt slut och på xtrapris skärp er hemköp :((() bönor o kikärtor så nu har jag gjort rödbetshummus att ha på knäckebröd!! + päron. ok hummusen gör de så lätt för dig me gissningsleken aja ciao saknar dig : ))))

2017-01-03 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0