helloo2!!!!

hey y'allll, long time no blogg ;)) här sitter ja & avnjuter 1 kopp java + 1 snus :)))) nu kanske ni undrar vad jag har på migggg???
denne, alltså min bakisklänning!!! den e så himla bra pga SÅ MJUK & krävs inga underkläder pga så heltäckande & go- älskar den så mktmktmkt
härli :-P

jaha va händer annars då kanske ni också undrar?? jo ja bor här nu i denne lägenheten m desse 2!!!!
 
så himla kul !!! vi bor i masthugget här i gbg över sommaren och ska ba dricka  bubbel & njuta!!!
erika (hon som e blond och står upp) ska lära mig allt om smink och countoring!!! ja ska lära henne att göra inbakade flätor!!
elsa vet ja nt va hon ska lära oss men förhoppningsvis nåt kul. kanske nåt m mat, jag vet nt.
 
OBS kan ni kolla att ja e lite solbränd??? men har ej sett röken av nåt soleksem som annars e classic me på sommarn, men d kmr väl om nån timme lr så.
jaja nu måste ja lämna över dattan till erika som ska spela sims.
 
guds frid kompisar <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0