har du tgait prästen sko präsetns sko prästens sko?

 
 
 oj ja trodde att ingen skrev på bloggen men tydligen va d bara jag :/// men ja har förståt att det är på youtube pengarna finns men nt moa så får väl hjälpa till m  att dra blogglasset lite DÅ. ja har klipp håret här är ja när d va nyklippt, kände mig lite som noora i skam omg jag älskar skam så himla mkt???????????? vet nt va ja ska ta mig till men iallafall här e jag
 
 
 
 
å här e jag just nu
dricker en go cola som ja hitta i väskan den har införskaffats i onyktert tillstånd och glömts bort. också 1 par smulor salt å vinägerchips ligger å vilar på min boppe
 
här e några onlägg som ja vill skriva säg till vilket ni vill läsa mest pga ja känner mig å kmr kanske skriva max 1:
om huden och alla goa krämer
om skam
om att ja ska flytta å har livskris
livskris om vad mn ska bli när man blir stor
annan livskris
hejdå
 
/inez
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Om skam!!! Men känner också att jag vill veta typ vart du ska flytta och så vidare!
Jeg trenger det!!!

2016-12-05 @ 08:56:47
URL: http://hector.devote.se
Postat av: moa

ofta du gör 1 inlägg och får kommentar direkt va fannnnn

2016-12-07 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0