hej alla

hej blogen jag har varit på kollo hela sommarn. vet nt va ja ska säga om d mer än att de va jättekul hipp hipp hurra  men kan ju säga att vi har en ferre när alla barn åkt hem och i år va temat undergång och min stuga klädde ut oss till 1 happy family som va redo för undergång jaja slut på snickesnacket här kommer några närmare bestämt 3 bilder
 
här r gänget obs joakim som är jätteglad i hörnet va en virvelvind
 
 
här står vi på scenen och ullis pratar och jag kände för en liten dans
 
 
här är 1 fin gruppbild på några människor som skulle tävla en tävling alla är mkt fina tänker man sen ser man mig längst fram men d gör inget för jag vann först i denna tävling så ta den alla haters!!!!!!
 
tack för ida slut för ida
 
7inez
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0