långt intro men läs allt tack å glöm inte svara på frågan om leo

hej ja är sjuk :p ofta då man gör uppsving i bloggen va :p ligger ensam på kammarn å har d tråkigt och svettigt
 
har fortfarande nt lärt mig hur man läggr in bilder från mobben till datan lol men ska lära mig nån gång så då kan ni få se hur ja har det i huvudstaden också ursäkta d finns en del här i stockholm som heter *Huvudsta*?????????? otroligt provocerande och vill gärna att ni som kommer härifrån förklarar er och resten kan diskutera i smågrupper. vadå huvudstA?? ofärdigt ord!
 
jallafall 1 sak kan ja ta å berätta å de är att ja har träffat chrissy å hon va såklart en önskedröm lol skrev först mardröm :pppp har gått in på hennes (din, hej hej chrissy <3) blogg 3 gr om dan för att se om hon skrivit nåt härligt inlägg om att jag är 1 totally amazing person men jag tror hon väntar till 2 nov på min fölseda som en överaskning :) snodde iallafall nån slags lista från henne som jag ska ta å göra nu tkr dock d är svårt med sådana listor för man ser ju svaret som den man snott listan av har skrivit å då vill ja bara härma och skriva samma som dom pga tänker "jaa d tkr jag med" men d är ju FUSK!!! ja får sudda ut svaret snabbt innan ja hinner se jaja mindre snack mera verksta!!
 

3 saker jag ser fram emot:
☞ att d ska bli jul å ja ska gå på alla julmarknader å i gamla stan å överallt annars
☞ fylla år å min klass ska fira mig och ja ska dricka törley å skratta lyckligt hela dan som en tjej som äter sallad såhär:
☞ träffa moa på lovet å va ensamma i hennes tomma lägga å gråta lite men mest inte utan mest dricka törley 

3 saker jag fasar för:
☞ va som ska hända när min skola är slut :SSSS vill nt flytta härifrån ~*sthlm i mitt hjärta låt mig få sjunga dig nu*~
☞ KYLAN!!! d är så kalllltt redan nu å d är bara oktober!!!! nu bor man allt uppe i norr å de känns!!!
☞ i morrn när ja ska gå till hallonbergen matcenter pga måste köpa frukost å de är alltid drama på hallonbergen matcenter ://

3 saker jag gillar:
☞ stockholm å alla min nya kompisar här <3<3<3<3<3
☞ chipz
☞ min teaterlärare åååh hon är goals
 
 
3 saker jag inte gillar:
☞ denna säsongen av paradise hotel skitråkig slutade kolla för 3 veckor sen
☞ torra läpparrrrrrr hit med ett läppsyl!!!!
☞ att d inte blir nån sång å väckning på min fölsedag..............

3 saker jag vill:
☞ att d ska va sång å väckning på min fölseda............
☞ hångla ;)))))
☞ att moa ska komma hit!!! ba göre!!!

3 saker jag borde:
☞ dammsuga!!!!! shit asså har nt gjort d sen ja flytta hit= 22 aug :SSSSS tänker varjedag: i MORGON SKA ja dammsuga!!!!! sen glömmer ja d 
☞ sluta använda mina sparpengar å ba hålla mig till csn-budgeten lol nej skoja kmr nt göra d :p
☞ träffa fler folk ja sagt att ja ska träffa här!!!! 

 tex denna gulliga?? som kan göra så coolt m fingrarna *impad*
3 saker jag kan:
☞ sjunga jättelågt och jättehögt upp när ja värmt upp rätt
☞ vinna på singstar ja vinner ALLTID
☞ plocka upp en katt å hålla den utan att va rädd fast den kämpar å är arg å fräser

3 saker jag inte kan:
☞ andas m näsan jag är förskyld
kolla på game of thrones FÖRLÅT JAG HAR VERKLIGEN FÖRSÖKT skrev chrissy å ja kan inte annat än att hålla me men ja har nt försökt men ja har sett trailern å de ser inte så kul ut
☞ inget mer

3 saker jag har på hjärnan:
☞ en ramsa som är en röstuppvärmning som går såhär: Latadana Latadana Latadana Latadana men ska alltså säga samma ord snabbt massa gånger fast betona dom olika A:na, denna brukar vi göra på teatern å ja har den a.l.l.t.i.d. i huvet
☞ den låten m bob dylan när han hostar pga lyssnar på den 
☞ ja d va väl d
host host
OBS stagead bild flickan på bilden hostar inte på riktigt


 
3 saker jag pratar om ofta:
☞ min fölseda
☞ *bostadssituationen här i sthlm* sorry att ja är skitråkig men den är SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
☞ törley å annat lyx

3 saker jag önskar mig:
☞ fred här i hemmet, att 3 st katter nt ska bråka m varann eller nä 2 fryser ut 1 nt ok!!!!
☞ en poster på leonardo dicaprio å ja väljer mellan 2 å kan nt bestämma mig å har bett om hjälp på snapchat men alla sa olika så d blev en jämn omrösning så kan ni snälla säga vilken ja ska köpa???
nr 1:
 
 
nr 2:

 

☞ 1 kattunge trots dramat här hemma

3 saker jag blir lugn av:
☞ lyssna på ljudböcker helst för barn typ eva å adam å sune å sånt
☞ städa rummet
☞klappa ett djur


3 saker jag blir stressad av:
☞ att ha lite tid kvar tills man ska nånstans för lite tid för att göra nåt men för mkt tid för att börja gå :/
☞ när ens kompisar vill planera massa saker i förväg ~*spontan ;)))))*~
☞ att tänka p livet :S kris

3 saker jag ska göra i helgen:
☞ åka t malmö!!
☞ gå p fest i malmö!!
☞ va i malmö!!

3 saker jag gjort på sistone:
☞ varit m addepadd som kom å hälsa på å hans pojvkän
☞ medlat mellan 3 st katter
☞ köpt 1 byxdress t min fest
 
 
hejdå/INez

Kommentarer
Postat av: chrissy

hahah åååh!! ok viktigast först: tkr leo-bildn nr 1!! pga hur många bildr på smoking hot guys finns D nt redan i världen den innan känns mer ~*stanna-upp-o-fastna--djupt-i-Leos-blick-pga-så-unik-o-ickerökandes-posterbild* men D e bara min blygsamma åsikt!!! Viktigt nr 2: jaaa vi måste ses asap!!! dock att jag har ca 1kr så vi måste göra ngt billigt ;)))) viktigt 3: haha skrev 1 blooginlägg om vår tokroliga skrattfest! men döpte inlägge till "helgen som va" o sen gick det typ 48843 helger efter det utan att jag skrev klart så D bara ligger där o guppar sorgset i utkastmappen ;((( jätte bra brättelse mm ja veet!!! men så var D iaf men kanske skriver klart inlägg ngn gång nu eftersom D e många som frågar efter D o så!! ps jag tkr du e cool hejdå ds

Svar: ja jag å fansen längtar!!! vi gör nåt billigt å roligt!!!
inez å maoa

2015-10-22 @ 07:47:23
URL: http://highfivelivet.blogspot.se
Postat av: martina

Har du köpt än?! Om inte, ta nr1 pga, visst är det när han är jack? så härlig kille, värd att hänga på väggen!!

Svar: håller m!! tänker att den ska sitta ovanför huvudändan på sängen å där vill man ju ha ett angel face
inez å maoa

2015-11-03 @ 20:15:07
URL: http://hector.devote.se
Postat av: Timbe

NUMMER 1!!!!!!!!! Eller har du redan köpt kanske!?!? Tvåan är ju så snygg att en smäller av lite men den ser man ju överallt, ettan däremot (!!!) den är ju bara för gullig och inte alls lika vanlig!!!!
PUSSSSSS

Svar: de blir nog den!! men r rädd att köpa pga köpte en annan affisch som posten ba när jag skulle hämta ut "den är redan uthämtad" JAHA TACK
inez å maoa

2015-11-04 @ 19:07:54
URL: http://demo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0