Hejjjj all My fanz B-)

Hej alla fans här sitter jag och äter frukost i min matsal på ~slottet~
Ska ja säga vad jag har ätit? Okej ja gör d
*gröt m torkade äppelringar & äppelmos & oatlymjölk 
* kaffe (såklart😆) 
* 1 macka m sylt & ost på mums

D va d. Gott :-)) 

Nu kan ja bjuda på lite härlia bilder från mitt liv ~livet enligt Moa~

Kul bild xP

Här e Olga & Cecilia i min klass en dag när vi skulle till Lindex i Mölnlycke, asså Lindex e den enda affären i Mölnlycke som säljer kläder förutom typ Hemköp som säljer trosor lol, så vi skulle dit & då va d klubbkväll!!!!!!!! 
Tänk va!!!!!!
Så vi fick dricka äppelmust
Så då tog vi en bild :) (se ovan) ;p
Här e 1 snap som ja fick av Inez när hon åt nåt som såg så HIMLA gott ut??? Va typ nån slags kaka m grädde lr så


Här e 1 #tbt bild från när vi va i Rom, & åt drinkar XD

Här e 1 annan snap som ja fick av min kompis Nicole som ville visa sina sena tår GULLIGT hahahah dör så himla krokiga hahahahha

D va allt för den här gången PUSSSSSS /klöversmoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0