vad som har hänt i sista tiden

saker som har hänt:
 
 
min katt har fyllt år men ingen vet hur gammal :/ söt va tänkte ja säga men hon va ful på detta bildspel men ja va ganska söt så ja säger ändå söt va?
 
ja har vaknat en da. hade sminket på och kände mig äckli å trött 
 
 
ja gick å la mig en da. här tar vi 2 flugor i 1 smäll för ja har också kollat på oc hela tiden å d gör ja på denna bild
 
försökt få ut min fotölj
d gick nt och här gav ja upp pga den satt fast så den stod där i 2 dygn tills ja blev arg och på nåt sätt ba tog ut den m våld och sträckte höger arm 
 
detta kan nt ja nt åt mig cred för men mitt hår har växt i blixtens hastighet ser ni att håret närmst ansiktet är till ca munnen? när ja klippte mig för kanske 2 månader sen va de till kindbenen alltså precis under ögonen. å checka in utväxten?? färga håret för typ 3 veckor sen. tkr d ser äcklit ut men har nt råd att färga igen + om d ska växa ut så snabbt hela tin så känns d ju inte LÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
hejdå önskar inez alltså jag
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kollar också på oc hela tiden!!!!!!!

Svar: asså åh älskar <333 men har sett om d många gånger sen d gick på tv men får ändå fortfarande flashbacks till femte klass när ja hör introt :SSSS livskris varje gång!!
inez å maoa

2015-05-11 @ 21:54:12
URL: http://midnattsgatan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0