1 da i livet m inez :p

tjenna ;) ida ska vi kolla på 1 da jag hade HÄNG MÄ!!!!
 
 
först vakna ja å posade i en stel pose 
*fred på jorden☮*
 
hängde lite i junglen för att få lite klorofyll i kroppen skoja ville ba ta en cool bild lyckades EJ
 
 
sminkade lite ett öga
 
 
blev d fint??
 
åkte hiss ;) i min hiss reflekteras ljuset på ens ögonbryn så d ser ut som man bara har halva ögonbryn :( de är tråkigt tkr jag för man ser ful ut
 
 
på m solbrillorna ist 8-)))) nu skulle jag nämligen på ......................
 
 
Tabberas!!!!!!!!!!!
skoja ja skulle till psykologen :-)
 
 
min pysko ligger i samma hus som umo så ja är där typ hela tiden :pppp en jobbi sak med d stället är att hissarna är pyttesmå så man får stå och trängas i pinsam tystnad tsm m andra ungdomar som är gravida eller har könssjukdomar och sånt. också så fastnar den typ hela tiden det hände mig tex denna dag men då va jag tsm m en förståndig och gammal kvinna. SKÖNT för hon kunde lösa hela situationen och ja slapp få panik!! på denna bilden är ja rädd pga gick i trappen ner från psyko ~*ville nt fastna*~ och ja trodde några bråka utanför umo men de va bara en som fastnat i hissen och en annan utanför som försökte hjälpa till :-D
 
 
här r ja i min egen hiss igen å är tröttttttttttt för d blir man. en annan skojig anekdot 8-) är när ja va påväg hem så grät ja lite under solglasögona å lyssna på musik så va de StörigaSnubbar™ som sa nåt till mig vet ej vad pga lyssna på musik men nåt störigt säkert, så tog ja av glasögona å visa mina röda gråtögon å ba: "v-v-v-aa?? buhuhu" så dom blev helt osäkra å ba oj förlåt! hahahahahh!!där fick dom så dom teg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
 
vinka till min polare majas lägga ;) hon va ej där men ja vinka ändå hejhej
 
sen kolla ja på simpsons, håller me homer jag tycker också att han är läskig
 
 
 
trött, nu måste ja skynda mig å skriva för min tvätttid börjar nu!!!!!!!!!!!!!!
 
 
jaj sen hämta ja denna lilla på dagis å gick å handla mat på max d va gott tack för maten
 
mata m pommes
 
 
sen blev hon kompis m denna fisken som hade typ 500 namn under en kvart å de va svårt för mig att hålla reda på :///
 
hejdå nu måste ja tvätta!!!
 
/Inez
 
 

Kommentarer
Postat av: chrissy

haha mkt bra dag!! älskar särskilt tipset om att va ett gråtande nervvrak när man går förbi störiga killar!! ska bli såå skönt å slippa'rom och ska även bli såå skönt att slippa hålla in tårarna :))) mvh its a good thing tears never show in the pouring rain. as if a good thing ever could make up for all the paaaaiiinnnnn hejdå loggar ut nu

Svar: bra visst???? killar tror ju att dom har nån slags töntig "försvara-tjejr-plikt" (även efter dom cat callat en.....) så dom får asdåligt samvete om man bölar heheheh tur för de gör ja typ hela tiden
inez å maoa

2015-05-04 @ 17:10:29
URL: http://highfivelivet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0