tja tja bloggen

nu e d måndag & ja har feber?? :((( har legat hela natten & svettats och ba :'''(((((
men sen tog ja tag i livet & tog ipren & kände mig bättre men tji fick ja för efter 1 promme för att köpa falafel på MF (<333) så blev ja sjuk igen men tur va att isak va här så vi ba kolla på skärgårdsdoktorn :))))
här e han: 
~söööt~ *kär i denne killen* :))) *han e bara kär i wilma steen* :)))
 
jaja åter fokus på dagens alla aktiviteter:
- kolla klart p skärgårdsdoktorn
- lyssna på d'angelo
- sov en stund
- kolla på mer skärgårdsdoktorn
- gick & handla & bad isak ta dagens outfitbilder :DDDD orka nt välja vilken som blev bäst så ni får se alla 5 st :P
*försöker va cool*
här kan ni se mina nya skor dom kosta 150 kr på stadium pga erbjudande DE NI!!!!
suddi bild oops :S
vem vill veta var mina kläder kmr från?? kmr berätta ba pga vill känna mig ~känd~
vi börjar från topp:
 
   -mössa kmr från VOLT asså en riktig hipsteraffär på 1a våningen på triangeln!!! kosta 99kr!!
   -halsduk kmr från cubus kosta 199kr fast ja har staff card pga jobbar på triangeln så
   -tjocktröja från emmaus minns ej vad den kosta men kanske 80 kronor eller något sånt
   -jacka denna e ylvas, asså min systers och den lånar ja jämt :)))) kmr från h&m
   -tights domma kmr från indiska men minns ej va dom kosta men kanske 99kr?
   -skor ja, skorna har ja redan sagt varifrån dom kom och va dom kosta leave me alone
 

 
jjaaja d va alla bilder & d e isak som tagit dom om ni undra :P
nu lagar isak mat till mig *lyxxx* sen ska vi kolla på en film vet inte vilken men hoppas nån jag vill och nt nån han vill mvh kmr bråka om filmval hela kvällen :))))))

vem har tips på bra film???
 
hejdåååå puss i love you all <33333333
/klöversmoa

Kommentarer
Postat av: chrissy chrossy

älskar alla 5st outfit-bildr thänk u 4 postin!! man sku kunna säga att d e posin' 'n' postin' ;))) he he he just a lil joke i made there :)))) OK FILMER: the to do list!!, pride, kill your darlings, the boat that rocked, och typ mina favvos east is east/ west is west!!! eh ni har säkert sett alla men aja there u go OH ALSO made in dagenham så himla peppig feministfilm god luck guyz

Svar: hahaha <333 älskar att blogg.se tycker att din kommentar är "misstänkt spam!" lol!!!1
assååå love att du ger massa tips!!!! så nice, har sett pride men typ ingen annan?? måste göra!!! men asså nu ska vi typ se på skräckfilm???? hur hamna vi här??? HJÄLP :SSSSSS
inez å maoa

2015-03-30 @ 21:33:08
URL: http://highfivelivet.blogspot.se
Postat av: Inez

hej bloggen jag har en fråga till er nej bara till moa VF SVARAR DU NT PÅ SMS????????????? kommer avfölja på bloglovin tack i förhand

Svar: nt fått något sms???????? senast var d jag som smsa dig i vår konversation????? :SSS
inez å maoa

2015-03-30 @ 22:26:03
URL: http://botellonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0