lite genomgång p mina senaste photo booth

hej å hå nu har vi lite torka här på botellonz men d går nt för sig om man vill bli känd så nu slänger ja upp ett inlägg m lite never before seen bilder från photo booth *exlusive* 
 
drack lit vin m mig sj
 
 
 
blev trött full å röd om kindera
 
 
köptre 3 styck diadem att ha på jobbet å loved it pga såg ut som å gå i 6an igen + skönt att håret ba BACKAR ur mitt ansikte
 
 
va LESS på nåt som ja glömt. säkert befogat iaf
 
 
Här hade ja precis kommit ur *livskrisen* å köpt mig en hatt :P kolla va bleka läppar :s d va för ja nt åt nåt under livskrisen :s 0/0 skulle rekomendera man får asbleka läppar 
 
vaknade en vacker da å var frisk å skör som en nyponros
 
 
vände mig om för å kolla vem som hade varit min nattliga partner den kvällen ;))))))
 
 
d va en katt. synd
 
 
en annan gång gick ja å la mig m blött hår och fick ångra d bittert ://///// 
 
 
Tartex har ju blivit galna nuförtiden man får ut NOLL% tartex så ja klippte upp tuben ist å kände mig nöjd
 
 
Här va en kväll när d påriktigt började sjunka in att zayn slutat 1d. har levt i förnekelse innan och också lite fortfarande 
 
 
Här försöker ja visa att jag ser ut som jag nt finns på riktigt. ofta när ja ser mig i speglar särskilt i typ omklädningsrum ellr hissar där d är starkt ljus, så tkr jag så mkt jag ser ut som en seriefigur, ja ser nt ut som ja finns på riktigt liksom???? fattar ni???? mitt huve ba ÄR DÄR och är helt dumt å helt stora ögon så ja ser helt mkt ut som på låtsas!! svårt å förklara men mamma tyckte också och hon sa att d va för jag hade så symmetriskt ansikte :))) i'm perfect!!!
 
 
jaja klart slut varulvstjut mvh berts dagbok och inez 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0