12 e mars (för 1 vecka sen)

hejhej bloggen detta gjorde ja den 12 mars:

jag vaknade
kolla ut 
& d va sol!!! jippiii!!! hej hej!!!

satte mig p trappan & *lapade sol*

njööööt av solen & kaffet :)))))

sen kom min kompis & vi åt fika ute :))))

här e 1 bil ja tog på henne som ja la upp p instagram därav redigeringen :P
sen gick vi på stan & då hitta ja massa lådor m 1 lapp på......
One direction!!!!!!!!!!!!!! <333 hahah önskar så mkt att de va små one directions i dom lådorna?? alla lads fast i miniatyr+??
sen gick ja till havet aka bästis & tittade på det och hade d gött & bjöd min mormor p kanelbullar :)))))
"den unge & havet + finnen":P
sen gikc jag till kallis &badade :)))) sen när ja kom hem hade ja blitt bränd av solen????
 
....................
 
nt så kul pga kli!!!!!!! så d va min 12e mars hejdååå
/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0