midsommarn ***

hej alla fans, midsommar började m cykling genom världens blåsigaste stad aka malmö :'''(((( 
sen  åt ja midsommarlunch m min mamma & mormor. mamma hade beställt mat från raw food house så vi åt aubergine "sill" och goda röror, skitnajs!!!! sen somna vi i soffan & myste. Sen åkte ja hem & sov lite till pga TRÖTT nu för tiden 
 
sen satte ja på mitt prettyface & min glada kostym & satte  mig på tåget mot CPHHHHH, & tog selfies:
men pinigt pga 1 man såg mig ta selfies & d e alltid så pinigt när d händer :$$
 
NÅVÄL, ja mötte upp adam på tåget & så gick vi till Tivoli för att se Jessie J !! typ aldrig lyssnat på henne men hon va så himlans klok & rolig & skön!!!!!
plus adams familj hade köpt BILLIG öl till oss så klämde 2,5 öl var på ca 30 min & sen va vi glada :))))
här e adam i egen hög person :-)
 
åt porre & jordgubbar <33333
 
 
sen bar det av ut på stan & dricka drinkz, öl & shots :SSS

här e 1 gullig bild som 1 gullig tjej tog på oss när hon såg att vi försökte ta selfies, gullliiii <333333 asså <3333 adam <3333
men nu e d lördag & ja gick & la mig 06:20 imorse så denna dagen har ja ba soviiitttt :_---)))) mår sådär va men d va d värt,
 
hade ni 1 fin midsommar go vänner??? va gör ni i sommar??? har ni kul??? mår ni bra???? 
 
PUSSSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0