update

ja, nä jag gick inte ut och sprang, men jag gjorde morgonyoga så det känns najs :))))
 
nu är jag ganska ledig från jobbet ganska mkt och det är najs för jag lajvar att jag är känd blogger som inte behöver jobba B-)
utan ba sitter på café & dricker kaffe, vilket jag gör just nu!!!!!
 
 
 
men gick egentligen ba hit för att få internet XD
behöver d för jag ska till japanfoto och skriva ut lite foton!!!! najs va :))))) men dom kunde nt göra d på data så jag behövde göra det från telefonen så då behövde jag internet för att skicka allt till mig på facebook..................
jobigt läge!!!
 
önska mig lycka till på japanfoto (fottoaffären), pga är rädd att han som jobbar där ska skratta åt mig för att jag ska skriva ut egobilder :SSSS känns SÅ pinsamt???? varför???
 
xoxo
klöversmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0