fredag <3

igår var det fredag!! 
 
1 fråga till läsarna;
vilken är er favvo dag+??
min brukade va freda men nu jobbar ja i affär så blir mest lessen pga alla som kmr in på freda är glada pga freda men ja måste jobba hela helgen oftast :(((( så nu vet ja nt.... burkar hitta på mina egna dagar, typ imorgon är d fredag för mig pga ledig mån+tis!!
 
men så här såg min freda ut:
vaknade o tände mitt yankee candle som ja fick av jobbet i julklapp :))) 
sen gjorde ja morgonyoga & kände mig najs
& sen(!!!!!) satt ja i min massagestol i 10 min!!!!!! & drack varmt vatten m citron i & kände mig som en äkta härlig kvinna!!!!!!!! ba carpe diem innan d ens blivit diem!!!!
här e stolen :----D
sen gick ja & duscha och tog på mig kläder
detta va dagens outfit:
ser ja ut som en äkta serri blogger???? ja/nej?? rösta i kommentarerna pls :----)))
sen gick ja & jobba!!!! 
 
på jobbet kom först min syrra & hälsa på & då blevj a glad & sen kom linnea min kompis och då blev ja glad & sen kom min mormor förbi och sen samtidigt min mamma!!! & sen kom min nya roomie förbi och då blev ja glad!!!! sp himla roligt d e när folk kom och besöker mig!!!!! gör d mer!!!!! <333
 
sen träffa ja Fannyyyy min fina fina kompis som äntligen (för 2 veckor sen) kommit hem från att varit på tex. Bali & jag har saknat henne SÅÅÅÅ mkt och varit avundsjuk pga vill ju ba va på Bali & göra yoga & ha d gött!!!!!!
 
vi gick & köpte falle på världens bästa falleställe <3 fick extra kulbbor :)))))) gotttt:)))) sen åt vi maten och sen....
.....
....
...
Gick vi på konstutställning/preformance grej och jag kände mig som äkta blogger som gick på event och hade m mig kamera!!!
här presenterade dom va som skulle hända under kvällen & sen sa dom att alla skulle gå ut & titta på en som skulle rita en cirkel på ett fönster pga hon hade gjort d varje varje halvtimme sen kl 08 på morgonen.
så alla gick ut & då såg ja i ett av fönstrena en skyltdocka m mens, fotta :))))
men d va ej hon som skulle måla en cirkel utan.....
 
d va hon!
*rit rit*
d va lite roligt pga konstet hette "så långt jag kan sträcka mig", ja fick mig ett gott skratt :)))
sen skule alla in igen & kolla på en kille som läste en dikt och sen slog sönder 3 st frallor m en hammare...........
......
.........
d va speciellt.
sen kunde en springa runt & d gjorde ja & fanny & lekte pjätt :DDD d va kul1!!!
massa tomma rum att leka pjätt i :))))
här e mer av konsten
 
sen gick ja hem och gjorde huvudvärksyoga pga hade gett mig själv en kaffefridag i present på morgonen men d va inte en bra present pga fick ont i huvudet & blev sur :/// :(((  & sen låg ja på spikmatta & somna och sen vakna ja & sen kolla ja lite på vera m flera & sen somna ja för gott/natten!!! 
Allt som allt en riktigt bra freda pga var glad:)))))
 
hur va er freda??? var den najs???:))))
 
 
over & out /klöversmoa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0