update

tjääna alla fanz
 
hä ligger ja i min säng & njuter av att det är fredagkväll för mig!!!! ledig ons,tor och fredag!!!! (men jobbar hela helgen sen) så d e NICE!!!!


på mina lediga dagar ska jag:
* hämta ut mitt nya id-kort hos pollen!!! (polisen) nice, fast tråkigt för ja vet redan om att bilden nt blev bra :///
* gå promenix i solen (hoppas d blir sol)
* gå på kallis (hoppas ja orkar ta mig dit)
* träffa linnea o som e min kompis
* tvätta alla handdukar som jag äger pga dom luktar BAJSSS och ska till och med tvätta dom m sköljmedel så dom luktar MKT GOTT!!!!
 
ja nu minns ja nt mer ja ska göra men d ska bli nice att va ledigggg  B-))))
 
 
puss kram hejdå
 
/klöversmoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0