snart e d freda

hej alla fans
ja nu undrar ni ju förståss varför jag ser ut så här på näsan och på örat??? helt vit???
 
JO
 
d e för att ja har piercingar som nt vill läka :/// så får ta zinkpasta på dom så att dom ska läka bättre :((( blir ledsen pga vill ba att allt ska bli bra!!!!!!
 
har varit & sett RENT musikalen idag på min gamla skola och dom va sååååå bra??? vill också va m i en musikal!!!! 
jaja
 
nu ska ja dricka te & kolla på sex and the city och gosa ner mig och imorogn e d freeeedaaaaagg och jag har en ledig helg!!!!!!! :DDDD så d e verkligen fredag för mig!!!!!! :)))))))
 
vad har ni för planer denna sköna helg???? d e ju alla <3 dag!!!!!!!! va ska ni göra????
själv ska ja nt göra nåt??? har tvingat min pojkvän att han ska skriva en dikt till mig, hoppas han gör d :SSS
 
HEJDÅÅÅÅ
//klöversmoa <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0