sad :///

hejhej här sitter ja o tänker på en lost lover ://///
 
 
 
Lovern va ett jättestort tigergosedjur på emmaus som kostade 150 kr. ville ha den jättejättejättemktttt men har pyttelite $$$ och som moa sa så behöver ja nog köpa mat och annat för dom. Tänkte köpa den ändå pga hon hetsa mig först att jag skulle köpa den innan hon börja oroa sig för min överlevnad och då kunde jag INTE sluta tänka på den!!!!!!! hur kul de hade varit att gå ut därifrån m den under armen!!!!!! men jag nådde nt upp till där den va och moa vägra lyfta ner den åt mig så de blev inget med det....:'((((
 
sen kom en man och sa att han hade filmat mig en gång när jag va på klubb :SSSSS  
 
HEJDÅ! /INEZZZZ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0