pms ????? vem är jsg???? hjälp mig?????

hej govänner
 
 
alltså denna dagen????
d e precis som att 1 års pMS har väntat på mig och ba NU KÖR VIIIII!!!!! ????
va igång imorse pga hängde m lillebror men nu ba legat i sängen & ba va??????
 
åt ALLT som fanns hemma typ, MASSA choco duo och d va nt ens gott och HALLÅ d e inget fel på att äta men låt mig ba säga att de va skitjobbigt pga var nt hungrig och ba ÅT och åt och åt och d va inget kul???? ville ba gråta?? :((((((
så ja beslöt mig flr att göra nåt annat, shoppa
 
LOL dåligt beslut pga shoppar nt bra när ja har pms plus blev rädd för massa grejer på shoppingrundan & ville ba gråta typ en tjej ba 
"va har du för abonemang"
och ja ba 
"nt ikväll..."
och hon ba
"men vad har du för kostnad i månaden" och ba spände i sig ögonen i mig och jag ba HJÄJÄÄLPP och försökte ta mig därifrån trots blicken!!! så hitta ja en utgång men så ÖPPNADES DÖRRARNA NT+????? blev så rädd att hon skulle springa ifatt mig och ba "HAHAHA du kmr nt ut och nu måste du bli kund hos 3"
 
:(((((
 
men men fortsatte mina steg och kom ut och gick till hemköp och köpte något, ni får se sen, men men hej då orkar nt skriva mer nu pga pms ber om att få återkomma när ja nt bölar wiiiii
 
 
köpte iaf detta halsband *i'm a star*
& ett par byxor...???
& en äggkopp?????? *vemärjag?*
och sen en grapefrukt????
& torkad mango d e iallafall gott ju (...........???)
 
hejdå 
 
ps fick också massa skoskav på vägen hem och d  va tigggare överallt och ja blev ledsen pga vill hjälpa alla men känner mig så liten  speciellt nu
 
 
 
KAN ni skriva något gulligt som tar mig ur detta PLS?????? :(((((
 
 
/klöversmoa
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

er blogg äger!! hoppas d var nåt uppmuntrande :)))

Svar: jaaaaaa made my day <333333
inez å maoa

2015-02-22 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0