~onsens dag~

hej alla fanz B-) igår va d onsdag & ja åkte hem till min vän linneaO för att äta mat & mysa
 
vi lagade pizzaaaaa så gott????!!!!
 
här e den lille gullisen <3 <3
sen åt vi också äppelpaj fast den va ba inne i ugnen typ 1 min för vi orka nt vänta så då blev d ba typ deg & smör & d va SÅ GOTT
men efteråt kunde ja typ nt andas pga mätt :///
 
sen gick vi prommenad & d va fin utsikt
 
 
här e lille solstrålen igen ;------)
 
sen gick ja hem & d va tydligen en himlans omväg ja gick pga fick gå 17km!!!!!!!!!!!!!! ja ni kan ju ba fatta hur långt d va & hur trött i lillkroppen ja va efter d :////
hem & hopp ner i soffan & somna framför Stuart Little <3

asså åh vill ba va liten, detta är typ min & inez dröm att va små som pysslingar & ba gå runt i allt d stora i ens hem & allt ba e stort!!!!!!!!11 fatta hur mysigt & spännande & lite läskigt & cooolt???!!!!
 
 
nu ska ja berätta en hemlis shhhhhh, detta inlägget skriver ja nu onsdag kväll men kmr tidsinställa d så att ni nt får läsa d förrens imorhon kl 07.00 (& dom som nt läser detta kmr tro att ja e vaken & produktiv så tidigt ahaha lol) 
 
så nu ska ja minsann krypa ner i min lille säng & kolla på stuart little 2 och drömma om att va liten
 
& sen imorgon blir d upp & hoppa & ingen rast & ingen ro för jag ska på utflykt, men mer om d imorgon (torsdag så alltså idag för er) *cliffhanger*..............!!!!! den som väntar på nått gått.... den som lever får se..... 
OSV
 
pussss 
/klöversmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0