hej hej måndagsrapport

helo
kmr nt blogga nu nån dag pga ska JOBBAAAAA så mkt :(((((( men här e nåra bilder ja tagit nyligen, enjoy :-))))
 
 
här e ja & mina syrror & min mamma & d e kul för alla ser lika dana ut i leendet :P
:---))))) en outfit 
här e två bilder när ja försökte carpa solen på bild men d syntes nt, men i alla fall d va sol och ja ville nt jobba men var tvungne ju :(((
här e min frulle i dag ASSSÅÅÅÅ dog och fick tårar i ögona för d var så gott
haha här e min systers ärm för ja skulle låtsastatuera henne så råka ja sätta den upp och ner ooooppsss :$$
 
så d va d m bilder.
 
just nu sitter ja här m valet & kvalet, om ja ska gå till hemmakväll & köpa chips lr nt och om ja gör d ska ja köpa chips lr såna popcorn m krydd på???  va röstar ni på??? rösta snabbt pga hemmakväll stänger kl23!!!!!! hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Inez

båda

2015-02-23 @ 21:47:18
URL: http://botellonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0