en långt inlägg m bara text!!! first 1 ever

hejpåer tog bort mitt senaste inlägg pga jobbar ju med barn å är rädd att nån vuxen ska hitta d och MISSFÖRSTÅ!!!!!!!!! :ssssssss vill ju nt hamna i finkan tack men nejtack
 
 
jaja ja är så trött så trött just nu pga har idag: vaknat kl 08 
tanke: LJUSt!!!! SOL!!!!!!!!! 
 
gick upp å gjorde lite frulle, sen blev ja rädd att solen skulle försvinna så ja packade en liten kappsäck och gick ut. obs detta va alltså innan kl 10! hurtig är bara mitt förnamn! 
 
har inga bilder på denna dag pga tappade min kamera när ja va på ~*klubb*~och sprang omkring ensam pga en jag va med hade gått hem å en annan hångla hahah asså har så mkt roliga historier om mig sj om denna kvällen alla som vill höra kan fråga mig pga orkar nt skriva allt nu men ett exempel var att det var öppen garderob men jag lekte att jag jobba där å alla GICK PÅ DET och bilade kö och allt!!!! haha de va så roligt! 
 
jaja sen gick jag till ett ställe ;))) och lämnade mina väskor å va där ett tag. sen gick jag igen och då gick jag tbk hem + lät solen lysa på mig undertiden. 
 
VÄL hemma städade ja hela mitt rum och tog bort mina mensblodiga lakan och packade mer saker än jag någonsin packat!!! alltså typ 8 väskor plus ALLA mina ~*toalettartiklar~* sen ducha ja sen cykla ja iväg å jobbade sen cyklade jag igen till.......................
 
MIN EGNA LÄGENHET!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
ok nt min pga de är min kompis men hon är i indien just nu så nu är den min!!!!!!!!!!!!!!!! fast tog bara med min dator+ mobil och glömde allt annat viktigt tex tandborste och sån :S men allt pick o pack kommer i morgon. 
 
Undrar dock hur detta ska gå?? gillar EJ att vara sj dock har fått vänja mig sen ja tog studden pga alla jobbar/pluggar hela tiden å vill bara sova när dom nt gör de och ingen vill va med mig :((( men tex igår va jag ensam hemma förmiddan/kvällen å grät lite pga nt kul att va ensam hemma. MEN när ja kom hit kändes d bra!! vissa ställen har typ bra energier om ni fattar?? har varit hemma hos folk där ja mått dåligt dirr men här är d typ tvärtom fast snart är det natt:S rädd:S 
 
Jävlars va långt inlägg ps ja har ont i halsen å ska nog bli sjuk *söker moderlig tröst* 
 
hejdå från inezzozoz
 

Kommentarer
Postat av: botel lonz

<3 <3 <3 <3 !!!!!!!!!!!!

2015-02-08 @ 19:24:37
URL: http://botellonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0