KOLLA VA JA KÖPT!!!!!

HJEJJJ ALLA FANS ÄNTLIGEN AHR DEN KOMMIT!!!! MIN GIRL ALMIGHTY TRÖJA!!!!!!! HUR FAB?????
Här ska ni få se &så hur d gick till när ja skulle ta selfies, som e skitsvårt lr hur??

börja m denna, mm ganska snygg
sen denna, men  svårt att fotta när man ligger ner :S
 
 
 
sen sminka ja mig lite & blev snyggare & sen gick ja till 1 rum m bättre ljus, smart va :))
sen va d ba att hitta 1 bra bild, lr snarare välja mellan alla bra :PPP
bestämde mig för denna men sen ska ju filtr på!!!!!! svårt!!! valde mellan dessa 3:
 
blev denna siste pga ser nt ut som mkt filtr men blev ändå snygg B--)))) så ingen tror att ja försöker :P lol snygg blev jag alla fall, nu e d ba att vänta på alla ~likes~som trillar in :) pls alla följ mig på instagram nu heter ja moat0a :)))  pls följ :=))) #follow4follow
 

Kommentarer
Postat av: chrissy

tröjan e fantastisk!! du e fantastisk!!!! jag e kär i dig

Svar: meeeennn dito'1!!!!!! <3333
inez å maoa

2015-04-28 @ 11:31:42
URL: http://highfivelivet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0