okokok

nu har min helg börjat!!! (mån-fre är jag ledig :)))) )  
 
igår va botellonz på äventyr :-) drack lite bira o pina colada och var glada ;-))  


hitta en moppe, fast ja våga nt sitta p den så ja stod ba bredvid o posade :))
som sagt :P
här satt vi och jua ni känner ju kanske igen mig och sleipan?? men hon till vänster e nicole och hon e vår kompis och bäst : ) <3
sen kom  d också förbi en dansk gubbe m 1 hund som vi fick klappa och den va jättesöööötttt
 
plus en grej till, ni kanske undrar vem som tagit bilderna??? d e eva, hon e också vår kompis och bäst :)))) plus d e hon som äger bilderna om nån skulle undra och vilja ha en copyright lr va d nu e :S
 
 
/klövers
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

alltså var kan man köpa TILL de e min bästa öl

"hej jag vill ha en till"

och så e de ens första öl hallå

2014-09-09 @ 16:14:17
URL: http://midnattsgatan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0