ok brb dö

japp nu e ja känd 
 
"asså nä, idag såg ja er i malmö och ni var bara så coola!! jag dog nästan" mvh anonym
 
KÄNNER MIG SÅ KÄND!!!!! skrev till anonym som svar p kommentar att hälsa nästa gång så vi kan ta en selfie o skryta om vårt fan?????? fast ok tänk om detta e typ inez som kommenterat detta ba för att känna sig känd.. :S lätt hänt ju :S
 
skit i
JAG E KÄND ;DDDDD
 
obs 
fattar att ni bölat hela veckan pga inget bloggande men glömde min datta i skurup :P :S 
ska nt hända igen!!!!
 
hallå alla kom o kolla på musikalen som ja r m i!!!! Spring Awakening heter den o d finns biljetter på kulturcentralen.se!!!! komsiii <333
 
 
adjö från klöversmoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0