gregfesd

hej bloggen lever du? jag gör :P tur :P
men j är mkt sjuk och tar studden om 2 (!!!!!!!!!!!!!) dar!!! panne!!! 
 
1 go nyhet: ja köpte ut min data från skolan så nu har ja macen för alltid= nt slut på webb bilder!!!!!! här r ja nu i skrivandets stund
 
min hand ser jätte konstig ut???????? mkt lite yta men mkt långa fingrar?! ser ut som en barnhand m vuxen fingrar :S kanske metafor för mitt liv vill va ett litet barn och ba gå runt i skolan men börjar bli vuxen och spretar ut mot vuxenlivet likt fingrarna skoja 
 
jaja nu har ja inget mer att berätta måste gå och köpa en studdeklänning :S och städa mitt rum hehehe har nt städat d på kanske 3 månader ungefär. 
stökigt :P ska göra en room tour sen när ja har städat skoja kommer glömma d men kan låtsas att jag ska!!
 
/INEZ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0