vgd om dagen moa+???

åååååå så skönt jag har gjort massa saker på min mentala "att göra lista" idag!! typ betalat faktura, ringt mitt jobb och pratat, lagt in bilder från kameran i datorn, mejlat mitt gamla jobb! SÅ PASS SKÖNT !!!! *klappar mig själv på axlen*
 
 
men ok Moa var gör du om dagarna???? jo, tackar som frågar här kmr svaret
 
6:15 GÅR UPPP äter frulle o sticker till jobbet! ett demensboende där jag ung i sommar jobbat (jobb som en får av malmö stad m 62kr i timmen som lön : ))))) ) och jobbar till 16.00
 
har blivit timanställd där nu, så nu ahr jag fått lära mig att torka rumpa osv : )))
men sen går jag hem vid fyra o har stuckit till stranden väldigt mkt denna vekcna
sen kmr jag hem och kolalr på ~DESPERATE HOUSEWIFES~ <33333 ååååå älskar att förlora mig i en tv-serie <333
 
ja sen somnar ja o sen börjar d om!!!!
 
MEN jag jobbar också på india på triangeln, en piercingstudio och står i kassan och är allmänt cool, så kom föbi o gör en piercing o snacka m den coolaste tjejejn från botellonz :)))))
 
~avbrytning pga tog precis av mig bhn och dog pga 1, såååå jävla skönt, världens bästa känsla och 2, pga tuttsvettslukten???? :SSSS *önskar jag kunde göra mår-illa-smileyn som fanns på msn*~
 
 
puss å kraaam från klöversmoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0