transformation of the hairrrrrr*****

Här är första bilden ja tog m denna kameran. hade näspiercing o kort hår som alltid hängde i nacken o ja va arg för d va fult :(((
Hade massa smink i en pjäs
*busade*
Hade nt färgat håret blont än utan va brunetttttt *saknart*
hahahhaa orkar ej så fult o gult??? men jaja. hahhaa kolla på inez som ba chillar o adam som petar näsan?!????:P
hahahaha roligaste som hänt mig??? d e leo om ni nt ser d XD
KUNDE HA KNUT P HUVVET
SOLEEEEN kom när vi åt mat :-)))))
*hating on the hair*
va sjuk en da o såg EXAKT ut som leo johnsson i twin peaks. ble rädd för mig själv
Ja o inez skulle se ut som gloria o jay i modern family, kan ni gissa vem som va vem???
posade pga mitt hår va snyggt en gång
ej borstat
borstat och så sommarblond också???!!!
min bästa hårdag nånsin??? d va månda o ja hade haft skitsnyggt hår o så låg ja ba i soffan o visslade nöjt till skärgårdsdoktorn o ba *fan va fint hår ja haaaar*!!!!!!!!!
poooossaaaadeeee<4333 var jättelessen denna dan :((( men hade snyggt hår iaf ;)))
hade knut igennnnn :DDD fast notera nacken :(((( här kan ni också se min sämsta kroppsliga känsla. RÖD I HUVUDET, HELT DAMMIG I NÄSAN/MUNNEN/ANDNINGSSYSTEMET PGA HAR GÅTT I SKOLAN, BLEK OCH RÖD IGEN PÅ DET. :(((( SÅ ÄR HÄNDERNA HELT SVETTIGA OCH SMUTSIGA OCH INGENTING HJÄLPER MOT DETTA FENOMEN SOM JAG HAAAAATTTTTAAAAARRRR!!!!!!
håreeet
provade ny frisse :))) hahaha så jävla coolt tiger hår :-)
Och så här ser ja ut ida..... lider av d som ja skrev innan, d sämsta fenomenet. men ska gå o skölja av mina händer snart. o hem o borsta håretttt. puss kram hejsvejs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0