hej alle barn nu e d barnprogrammmm

Dagens planer: tänkte simma, catcha up i gilmore girls o kanske äta chips fast d gjorde ja igår så har nog nt råd att köpa d men igår gjorde ja d och då köpte ja ranch, så himla goda dom e??? perfekt kryddiga!!! varje tugga va ba så mkt njutning!!!! men också så la ja dom på tungan o slickade av all krydda på båda sidorna så d smaka helt mkt o sen käka ja resten, HETT tips till alla er chipslovers <33

Dagens bok: gröna cirkeln av stefan casta, asså ja har nt läst den ida men vi snacka mkt om den på svenskan så d  r den enda boken ja kmr på, så d får bli den

Dagens tidning: hahahha va e ens detta för dagens?? 


Dagens kläder: leopard onepiece typ + svart polotjocktröja som ja haft på mig
varje. 
da.
sen ja köpte den helgen innan julafton. men nu har vi fått pälsänglar :SSS så måste lägga den i frysen när ja kmr hem,  hur ska ja klara mig???

Dagens frukost: fick kasta i mig 3kg kaffe o två hönekagor m smör å blåbächssylt1!! 


Dagens mysigaste: har nt hänt nåt mysigt än?? lr jo lunchen av mysi :-)

Dagens humör: lite nervis, mätt, lite nöjd, lite lessen osv

Dagens längtan: till sommar såklart, vill ba ha shorts å SLIPPA solexem och ba chilla i min navelpiercing B-)))

Dagens ångest: Att skolan har börjat o ja kmr bli begraven i läxer??? help me i'm porr ;))


Dagens podcast: Asså har typ aldri lyssnat på en podcast ens? va e d ens?? Folk som pratar?? mvh en som är sämst på internet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0