Titanic <3

hej alla barn nu blir d inlägg om titanic
VILL OCKSÅ VARNA FÖR SPOILERS FÖR ER SOM INTE HAR SETT DEN OCH SÅ FALL BE ER SNÄLLA SE DEN PGA DEN ÄR BÄST????
-
-
-
-
-
som ni kanske vet är min absoluta favvo film?? har sett den 1000000000i2109421000 gånger samt reenactat (heter d ens så?) massa scener från den. 
kan t.ex. on the top of my mind (heter d ens så) berätta om förr förra sommaren när jag och isak var på båtsemester och så en kväll när vi gick i hamn (lol, ~sailor terms~), så var d solnedgång så ja ba isak kan vi snälla snälla snälla leka flygscenen?? och han ba ja moa d kan vi :D:D:D:'D aldri blii så rörd!!
 så vi ställde oss på en pelare, han bakom mig (så klart annars e d ju nt könstypiskt) och så höll vi händer och ja ba
"isak i'm flyinggg" och han ba
"come josephine in my flying maschine (hur stavas d ens??)  going up she goes, up she goes" 
...
...
...
skoja, tror ni han skulle sjunga d?? tror nt ens han vet att leo sjunger så i den scenen, så d va ja som fick stå för skönsången B-)
 
i alla fall
här kmr en liten lista lr så m saker jag tänker på kring titanic
 
Denne filmkysshakan??? var en än kollar så poff är den där, varje gång dom kysses, förutom den gången när dom ska sjunka precis och jack pussar henne på pannan och ser knäpp ut hahahha
men alle fall, varje gång ja kysser isak ser jag till att få hakan utåt så att d ser ut som filmkyssehakan *tipsss*
fattar ni ens vad jag menar?
också, är detta det sorligaste ni sett???!? jack bah, jaaa nu får ja en chans å sen bah näeee :'(((((
SORGEN I HANS ÖGON?!?!??? BUHU
eh en grej ja störde mig på på internet
smells likeee   heteronormativvvvvv   
lr 
e
d
bara 
ja
?
?
?
NÄ JUSTE, blir trötttttttt. + lol att killar e dom enda sexuella. bla bla bla gå heemmm!!!
ok,kmr avsluta detta inlägg m något skitkul!!! hahahhaa hittade denna bilden 
1, är d estelle??????
2, läs bildtexten hahahha assåå vaaa ens??? hahahaha dööörr
 
peace out ;-)
från klöversssmoooaaaaa <33334567890+
 
 

Kommentarer
Postat av: linny

HAHA sista bilden??

2014-02-08 @ 12:25:06
URL: http://linnykravitz.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0