studden
hej ja, jag kom på att jag nt visat några bilder från vår studde??+ d e typ ett halvårsen (!?!?!?!) vi tog studden :S #livskris
 
men ja här kmr lite bilder som ja hitta på min data, har inte tagit en enda av dem så copyright tillhör den som tagit dem hehe vet nt vem d e pga d e olika på varje?? heehe lol :P
 
detta e mina goda vänner tea och adam precis innan vi skulle springa ut och alla skrev i varanras mössor <333 :))) 
här är på morgonen när hela klassen var hemma hos My (<-- kolla in hennes blogg #görreklam ;P) och hade champagne frukost och shit vill tebax!!!
här springer vi runt på stan på dagen och tjoar och skriker och dricker alko och ba LIVET<3333 ni kan se självaste botellonz längst till vänster på denna bild :)))
alltså. ja. en bild säger mer än tusen ord som en säger ;-p men här e ja när ja springer ut. alltså KÄNSLORNA jag kände??? kan shi förklara??? ba typ dog??? och bajsa på mig?? och grät?? och skrek=??? och ja alllt
här e ja och min klass och ni kan se mig och inez kramas precis vid paraplystolpen :)) :''')
<333
 
ASSSÅ SO MUCH LOVE <3 ni som har studenten framför er kan ni ba typ fatta hur bra ni kmr ha de???? e så HIMLA avundsjuk att det finns inte :((((////(((( plus alla vi som tagit studenten vill någon starta en studentlajvgrupp??? typ som sagan om ringen lajv fast med studenten?? vi ba låtsas att vi tar studenten hela tin och ja d va allt :)
 
/klöversmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0