reenact nummer nånting

 
hej bloggen ja är så trött så ja nästan dör men plikten kallar så dags å reenacta idag berättas historian om när ja gick till moa igårkväll
ja gick i vanli takt de 100 m de r mellan oss iklädd pyjamas å jacka å halsduk å annat 
 
 
hörde ett skarpt ljud va är de? de va en plog
 
 
 
ja kolla bak för d lät som den va bakom mig hela tiden o ja hade rätt för den följde efter mig på trottoaren
 
 
 
ja blev jätterädd men våga nt springa pga pinigt också va d jobbigt för ja hade glasögona på mig o halsduk långt upp i ansiktet och räddandningen gjorde så glasögona imma igen och ja såg faran ännu sämre
 
 
 
sen plinga ja p moas dörr precis när plogen åkte förbi å mitt hjärta banka jätte mkt
 
 
 
sen öppna hon 
 
 
 
extramaterial: en nagel ja gjort. ellr r de en fruktsallad? vet nt
 
hejdå/sleipnez
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0