hej hej måndagsrapport

här sitter ja o äter gröt för 2a gången idag
jag har ätit d till frulle å då hade ja i 1 morot, 1 ägg och dadlar för d hade bloggflora tipsat om - GOTTT
nu äter ja m dadlar & äpple! gottttt
jhaha så rädd
 
 :))))))
 
 
IDAG har d'angelo släppt sitt nya album och d va 14 år sen han släppte nåt nytt o d e helt amazingggg!!!!!!!!
 
nu ska ja jobba till 20 sen ska ja antingen 1, hem & ståda/kolla film/kolla tv-serie/spela sims eller 2, hitta nån som vill gå ut & dricka öl, Frivillig+???? 
 
plus en itll sak ska jag säga... hmmmhar glömt....jo juste!!!!! ja har laddat ner en app till min ipod touch(skryt!!!! d e så jäkla najs att ha en!!) och d e en app som heter "sleeptalk" o så hade ja den på inatt
 
asså den spelar in allt en säger i sömnen
ja sa inget men ja hörde mig själv snarka & vända på mig o ba typ mysa och sova o d kändes så gulligt??? att ja ba har ett liv när ja sover fast ja sover så ja märker d nt???? gulligt!!!
plus i appen kan en lyssna på andra som lagt upp sina sleeptalk gejer, roligt tkr ja pga tkr d e kul m folk som pratar i sömnen!!!!

aja nu måste ja kasta i mig gröten & dra till jobb, kom och handla av mig idag :)))))9
 
 
/klöversmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0