~GOD JUL~

Ja mina vänner god jul för nu e d snart jul :DDDDDD nu har vi iallafall börjat m nedräkningen. 
igår va 1a advent, här är en dikt om det:
 
när första ljuset vi tänder,
så e d långt till jul,
men jag har en 1d chokladkalender,
och d e jul kul :-)))
 
här hänger den i köket - fint va???!!??? JA <333
 
här e lite mer julpynt hemma hos mig
ps. sry alla bilder e spegelvända pga fottade m datorn :SS (syns lite i fönstret om ni kollar noga :P )
 
ja bor ju själv nu lr ja nt själv, utan m min syster men pappa har flytatt hemifrån så en kan säga att vi också gjort det fast vi bor kvar i hans gamla lägenhet och d e najs, kan göra vad jag vill pga FF hela tin :))) #yolo
 
NU ska jag hem till min mor och äta middag :)))) sen ska jag hem till min andra syster Siri och äta lussekatter och kolla på historieätarna som förresten är BÄSTA JAG VET<333
 
 
/klöversmoa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0