torsda ja

tja kan ju säga några saker
1, blev nominerad som sån vardagsbildsgrej på instagram o trodde d skulle va kul men tji fick ja pga d e rktgt mkt press :S
2, har lagat egen mat ida *stolt*
3, skriver projektarbete o d e ju nt så jävla kul
4, köpte en majblomma av en liten flicka nu precis o hon va rktgt liten o söt o jag o inez (hon v a osså m) fick rktgt mkt livskris pga vi är så små??? men så ä vi nt d pga inez hade precis hämtat ut sin studdemössa :S :SSS *hjälp*
5, har börjat dricka sangria o d smakar så mkt full så ja vi får ju se hur denna studiekväll går. 
6, imorgon em åker ja o isak till hans farmor o farfar o d ska bli kul
7, men ja känner mig för stor men en sak som ä tur ä att en kille i skurup skrev att ja va liten på insta ida pga hade nationellt prov ida o d kändes skönt å få va lite liten igen.
8, försöker bli bra p att sjunga, mål = whitney houeston (hur stavas ens d??), ge mig tips??
 
ja d va d klart slut från klöversmoa

Kommentarer
Postat av: Timbe

Houston
Hoppas jag vinner drygpriset genom att bah kommentera just exakt det.

Svar: Ja d gör du!!!!!!!!!
inez å maoa

2014-04-10 @ 21:31:16
URL: http://demo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0