tjenna ;-)

Det ser jag fram emot i veckan.

Freda när d blir utgång m musikalgänget :P

Det känns mindre kul i veckan.
Att ja e så trött men måste orka massa??? 

Det finaste jag vet överlag.
Leonardos panna i ritscenen i titanic, asså den e så jävla fin?? plus ser ut som leverpastej`?? nåån som fattar hur ja menar?? ta en titt

 
 

Det lyssnar jag på i veckan.
just nu lyssnar ja p denne Al Green – How Can You Mend A Broken Heart 

men kan ju säga att ja lyssnar rätt mkt p låtarna i musikalen pga spelar den varje da :P 

Det tittar jag på i veckan. 
musikalen :P (samma pga som på förra frågan XP)

Det jag stör mig på överlag.
att d e svårt m carpe diem ibland :/ </3

Det söker jag efter.
mer carpe diem i livet <3

Det jag längtar efter mest av allt under 2014.

tja sommar lix B-) glassa runt p stan m sandaler av plast å glass i min mun, sitta i solen o tänka p dig ;-)

 

ja detta va ett inlägg från klöversmoa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0