mens-larssons hahahahah

HEJ kolla här sitter ja & lider pga mensvärk ajajajaj j d gör så ont??????????????? lyssnar på sad rnb songs och sörjer tiden då min mage ej hade kramp :// saknar de :// hehehehehe kom på precis att ja lyssnar på keep bleeding love. så passande och de va nt ens m mening???? bleedar dock nt love bleedar blood
 
en annan sak som är jobbigt är att ja har nt alls haft mensvärk idag förrens nu  och i womanlog mens-appen ska man ratea hur mkt mensvärk från 1-3 en har haft ida och skulle egentligen satt  inget alls men nu gör d 3 ont men vill nt sätta 3 eller 2 eller ens 1 pga har ju nt varit d under dagen??? bara nu i kanske 1 halvtimme. jobbigt kommer ju förvirra mig sj om ja kollar tbx på appen och ba oj ja hade ont den dan men egentligen hade ja bara ont på kvällen en kort stund.............kläck den tankenöten åt mig *mission impssible*
 
också inatt drömde ja att ja va med i pip-larssons familjen alltså den drömmen ratear jag 3 direkt de va så himla kul hade så massor av småsyskon som njöt av mitt sälskap. ja bärde på pysen och han ba inez ja älskar dig och jag är glad att du finns och det va så kul den gången vi lekte i ditt rum! 
ville hitt bild på bara pysen pga han är gulligast i hela serien men d fanns nt men kolla på den lilla gulliga minsta längst ner?! så glad att han hade haft de roligt i mitt rum <3
 
 
kolla + på pysen nu?! äter chirre?! på studden?! ~*soulmate*~ +har vi nästan samma hår
 
åh har lite livskris nu iaf efter den drömmen för den va så bra och så lång så kändes som allt va på riktigt men d va d ej d va de vanliga livet som va riktigt :(
 
OVER AND OUT 
mvh inez™
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa igen

SKREK!!!! pysen då! vilken "pudding" han blitt
mm
älskar också pip-larssons o ville(vill!!1) alltid leka det, ville alltid vara hon med flätorna hmmm miranda va? vill också färdas runt i sverige med häst och vagn o sälja kastruller!!!

Svar: ja vet en tror d men om en googlar vidare på han är han inte alls de :// fast va rädd för att skriva de ifall han skulle se:S hoppas nt :S
alltså ja har lite ångest varje dag sen den drömmen för jag vill så himla gärna va med i familjen och leva på den tiden, miranda vill jag också va mest!!! hon har så kul med lasse och ja är lite kär i han :SS
inez å maoa

2014-04-08 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0