hohohoho

APRIL APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLT VA ETT SKÄMT!!!!!!!!!!!!!!!! MEN JOKES ON ME PGA INGEN BRYDDE SIG. HAR ALDRIG KÄNT MIG SÅ UNLOVED KANSKE NÅNSIN SÅ VARSIGODA EN BILD DÄR JA KOLLAR PÅ ER OCH VET ALLA ERA INNERSTA HEMLIGHETER OCH OSÄKERHETER OCH PLANERAR ATT BERÄTTA DOM FÖR VÄLRDEN:
 
 
  jag blev iaf rädd  blir nervös över ~*pranks~* och vill helst avslöja allt direkt fast d är också så spännande :s :) som att leka kurregömma ja blir alltid så uppspelt så jag hoppar runt på mitt gömställe och typ kvider pga är så.jävla.excited. men d är nästan lite för mkt excitement?? viill nästan ba komma fram och avslöja mig så ja blir hittad för d är FÖR spännande
 
jaja hallå har kommit på en sak att ganska ofta skriver vi nt vem d är som skriver men vi har kategorier serrni!! inezs heter: sleipnez moas heter: klöversmoa så då står det ca (oj råka göra ett streck som nt går bort?? störigt men vet ni, exakt detta hände mig när ja skrev ett aaassatsigt fördupningsarbete om kvinnor i hindusimen. d va skit jobbigt d kom massa såna här streck och dom gick aldrig bort och ju mer jag försökte få bort dom ju mer kom de fler överallt!!!!) jaja nu tappa ja bort mig men nedanför varje inlägg så står d iaf vilken kategori men ska skriva när d är ja ändå så alla fattar och moa nt tar åt sig äran för mina inlägg:PPPP
 
detta va alltså fårn inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0