fågestud

vill ha fråegstund men vågar nt fråga om frågor till er pga ni svarar aldri på mina frågor i mina inlägg :PPP så tänker fråga frågor till mig sj håll i hatt
 
1 hej vem e de
svaret: hej de e inez
2 vgd
svaret: diggar til kristina från duvemåla
 
 
 
 
3 har inga fler frågor
 
jag har så tråkugt i just denna stund måste göra projektarbete men vill nt??? vill gå till åhlens och shoppa rolia saker som tex nagellack & kräm & sånt men kan nt göra d pga vet nt va ja ska köpa och då kmr ja gå dit och vela mellan olika saker i 1000 år sen väljer ja nåt ja nt ens vill ha pga kunde nt bestämma mig :/
 
ikv ska ja p teater de kommer säkert va tråkig. vi får alltid biljetter till genrep pga går teater och d är oftast tråkigt förrutom när d va en som hette gengångare & zombies den va så läskig så jag visste knappast va ja skulle göra. sen när ja + moa+ hennes syster gick hem så va de nån som viska i mitt höra??!?! så himla sjukt va?!?! alltså d va ingen på riktigt utan kanske ett spöke eller nåt men hörde ett tydligt visk i örat mitt
kolla här skriker ann petren för glatta livet för de kommer en zombie och kan säga som så att jag med skrek
 
här skjuter ann petren en barnzombie de va läskigt och sorgligt och fönstret där bak har brädor för mitt i pjäsen så ba EXPLODERA allt och de brann och va kaos och ja har aldrig blivit så rädd nånsin eller jo men ändå
de sluta med att alla blev zombies utom ann petren men inte va hon glad för de
hejdå från inez
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BILLIE SLAY

asså huuuur gör en sådär feta gifs!?

Svar: ja gör dom i photoshop som finns i min data jag har fått från skolan!! youtubade how to make gifs ;))
inez å maoa

2014-04-04 @ 22:12:08
URL: http://billieslay.blogg.se
Postat av: lisa

kärleksattack till dig!!!! kände ba så, att jag ville ge lite kärlek för du (ni) e underbaaaaaraaaaa och så roliga smarta fina personer. hihi hoppas det ej känns obehagligt. kram!! å ps verka va en kul teater med ann petrén. vill hänga med er snart!!!

Svar: åhhh <333 gull-lisa ja snälla kan vi ses snart och kanske dricka lite alko +mysa?? och leka pip-larssons!!!!! kanske göra pip-larssons dricklek???
inez å maoa

2014-04-08 @ 17:14:51
URL: http://lisattack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0