sad but true

önskar att ja alri hade sett skärgårdsdoktorn, för då hade ja haft allt d härliga framför mig.
tips på annan svensk serie som är lika bra??? nä just d finns nt :P;P;P;PP

ida vinkade ja av min syrra Ylvis när hon åkte buss till Göteborg där hon ska plugga psykologi i ett halvår. ja och pappa böla riktigt mkt som två äkta töntisar och ja kmr sakna henne så fucking fucking mkt för hon är så jävla klok och snäll och ja sitter på hennes rum nu och ba saknar henne och d är så himla sorgligt :(((((((
GE MIG TIPS PÅ HUR EN SLUTAR SAKNAR FOLK????? pga alla jag älskar ba flyttaar hela tin' :(((((*:*'((( (typ...)
brb böla lite
hejrååå /moaaaaa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Asså saknar dig äkta mycket också ju, Göteborg är riktigt kulligt och backigt och man bara shit palla bli trött i benen hela tiden när jag bara ska gå och köpa cigg. Ps råkade ta bort candy crush så nu måste jag börja om från början!! Tusen pussar från ylva

2013-09-03 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0