mer fakta + mer snygga bilder på klöverz. VSG!!!!!!

10 saker jag skulle vilja göra innan jag dör:
1. Lära mig dricka rövin lol
2. Ha varit i alla världsdelar
3. Vunnit en musiktävling med hjälv av blockflöjten
4. Åka på LYX(!!!!) spa någonstan långt borta och ba alla ska serva mig allt ja vill
5. Flytta hemifrån och våga sova själv där(???) kmr alri hända, ps tog preicis taxi hem till mamma pga d var läskigt hos pappa för han var ej hemma.............
6. Åka på en resa själv
7. capra diem på en strand
8. lära ALLA att d heter DIPP och inte DIPPA (OBS DIPPA ÄR ETT VERB IDDIS!!!!!)
9. Bli känd m denna bloggen
10. hitt en prinz å bli lycklig i alla mina dar (lol har ju redan en prinz ;);;));;))))
9 saker om mig själv:
1. Jag blir rädd när ja tänker på att ha en smartphone
2. Jag har en navelpiercing
3. jag tycker likadant som markus
4. Jag har piercat näsan 2 ggr, men tagit ut båda pga infektion
5. jag har inte gjort en enda läxa denna terminen (~*bad gurl*~)
6. Jag är dålig på att planera min ekonomi
7. Jag är rädd för miljöförstöringen...
8. ...Men också tacksam att jag kommer dö innan jorden går under pga överkonsumtion osv...
9. ...men också livrädd att jag kommer återfödas och komma ihåg att jag tänkte detta och sen behöva vara med om d ändå??!?!?!!! HUR HEMSKT????
 
8 sätt att vinna mitt hjärta på:
1. Kunna spela blockflöjt - gärna my heart will go on
2. Lukta gott
3. Ge mig popcorn 
4. Alltid bjuda på något att äta
5. Vara Isak (a) (lol sry 4 being a töntig relationship gurl)
6. heta ngt coolt på msn
7. vara hanapee
8. gilla one direction samt ge mig fakta om dem
9. vet nt mera
7 saker du ofta grubblar på:
1. Patriarkatet
2. Att tiden går fort men åsså långsamt
3. hur lång tid d tar för botellonz att bli famous????
4. vf d allti blir blötsnö i malmöe å nt gosig som i norrland??? lr alla säger att d är "torr snö" där uppe men va vet ja??
5. hur ja kan ha så svårt m särskrivning
6. vf inez har större rumpi än ja :'(
7. hur d kan va så svårt att twerka
6 kändisar du tycker är snygga: 
1. BEYONCÉ
2. Ryan Gosssee (skriver så pga vet ej hur många s och l d är i hans namn??+ vem vet+? den som vet, skicka svar i pm ;);)))
3. LEOnardo DiCaprio <3<3<33
4. Isak (lr ja han är nt känd men när vi blir kända m denna bloggen kmr han osså bli känd så d räknas nästan)
5. Harry Styles
6. lol minns nt fler så får väl säga carl philip
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra:
1. dö av att drunkna
2. läsa "den gröna cirkeln" mitt i natten när ja var ensam pga d är världens läskigaste bok??+
3. hamna i fängelse
4. vara ensam p heeela jorden
5. äta kött igen
 
 

4 saker du köpt den senaste månaden:
1. Ett gladtyg som ska upp på min vägg

2. pizza

3. munkar

4. låst upp min telefon

~ORKAR NT HITTA FLER SNYGGa BILDER PÅ MIG~

3 saker som får dig le/skratta:
1. Sleipnez

2. mig själv

3. hanapee

2 gamla favoritlåtar som du lyssnade på när du var yngre:
licky licky - crispy

smurf hits

1 sak många inte visste om dig:
Jag äger en engångs pocket pussy som kmr från tyskland - d ni!!!!!

being cute is not a crime ;););)

hejdåååå /klöverssssss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0