~hallå där kötteblåbär~

Hej alla fanz!
Idag har jag några frågor till er
 
1, Är det ens någon som läser denna bloggen som har en skärgårdsdoktornpolotröja som hen vill ge till mig? Alternativt byta mot något??? sak lr peng spelar ingen roll.
Jag syftar alltså på den gosiga polon som skriker skärgårdslivet och gos framför brasan och helylledoktor, som han har på sig på ovanstående bilder. Det är lite den looken ja satsar på inför i höst ;););))
***"dying to look like Johan Sten" face****
 
2, kom nt på nån mer fråga -.-'
JO!!!! är d någon annan som lider av d ni kan se på mina kinder??? Ja blir liksom bara helt röd ibland och SKITvarm i ansiktet. min syrra och min mamma har d också och ja tror d går att klippa av en nerv i armhålan för att få d att sluta, men risken är att en blir förlamad så ja känner;
tack men nej tack, då är ja hellre röd :$$
 
Hejdååååå mvh kløver$mo@
 
 

Kommentarer
Postat av: Klarababy

OMG EXAKT SÅDÄR RÖD BLIR JAG OCKSÅ I ANSIKTET IBLAND!!!!!!!! UTAN VIDARE. VARM, RÖD, GENERAD. vi får helt enkelt se det som gratis rouge :-)

Svar: Hahahha jaa!! skönt m en positiv människa!!!!!
inez å maoa

2013-10-01 @ 20:55:59
Postat av: EMma

Hej! Jag tror det handlar om rosacea. Kolla med din läkare hur du kan medicineras, för det går tydligen rätt lätt att ordna :)

Svar: dom klipper av nerven i armhålan och en kan bli förlamad!!! hellre röd än förlamad är vårt motto här på bloggen
inez å maoa

2013-10-19 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0