Om Inez av moa

Många har frågat sig vad som egentligen döljer sig bakom det där gulliga smilet och de bruna lockarna, så här kommer en presentation om Sleipnez: 
Så här ser hon ut...
 
$ Inez älskar   (<-------MIG)
Harry Styles, One direction, palmer, rosa + matchande underkläder, snusk, roliga giffar. Lyx, nagellack, exotiska frukter, teamafester, alla andra fester också, förutom tråkiga parkfester. Festivaler, gold chains, glögg. Karaoke på youtube, sing star
 
☆ Inez hatar
Nyckelpigor, när jag inte vill följa med ut (pga vill äta popcorn i min soffa). spindlar, att vara ensam. Kommer inte på mera
 
♫♪ Inez lyssnar på
Kaney West, this gurl may look cute but there's a heavy hip hop chick hidin' underneath 
Också på 1D :D:D:D:D:D:D (men vem gör nt???) och så lyssnar hon på gwen stefani och ted gärdestad. men hennes spotify är privat så inte ens jag kan komma åt den brudens spellistor :(( 
 
♥ Inez bästa egenskap
Hon skakar rumpan så snabbt att d ser ut som att den står still. 
 
Inez sämsta egenskap
Hon får jättemkt mensvärk så bland kräktes hon innan. 
 
 Övrigt
Inez har sett allt på youtube, hon är liksom internet queen. Hon har en liten katt (skoja den är skit stor pga mkt hår) som heter signe. Hon har varit i massa länder. Också ska hon till Barcelona i sommarrrr.
Inez har inget lokalsinne, hon målar naglarna minst 5 gånger i veckan. Hon är helt OK på att spela blockflöjt (ingen är bätte än jag)
Hon kan inte stanna inne om d är sol för då får hon ångest och d är jobbig om t.ex. ja bara vill ligga i soffan och äta popcorn så då är det tråkigt för mig. 
Jag har känt henne sen jag var ca 1 år. Och hon är den roligaste ja vet, min andra halva, min soulmate, min BFF och allt de dära ;;;P)
 
Varså god nu känner ni den Sleipnezen och ps om ni vill veta mera så ställ fråger!!
 
 

Kommentarer
Postat av: harry styles

i wanna know some more

2013-08-22 @ 16:59:07
URL: http://www.harrysworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0