:////////////////////////

jobbiga saker just nu: 1. livet
 
nånting i min hals har svullnat upp så har lite problem m att andas tex när jag böjer upp huvet går det nt alls :/  denna helgen skulle vara så rolig för moa ville gå på fest med mig igår och idag fyller vår kompis som heter fitta på engelska 19 år och vi skulle fira och sen är d kontrafest och d är ju ca d roligaste men nu vet jag nt om jag kan gå för tex så kan jag ju nt andas ibland?!!!!?? ska va modell (LOOOOOOLLLLLLLL) på tors så måste bli frisk fort 
+ så har mina glasögon fasnat i mitt hår också 
lyckades fånga en nys på bild. blev ganska nöjd 
lägger upp en bild när jag va fr€$h också pga vill nt få dåligt självis 
krya på mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0