ALLTSÅ DETTA

 
Okej vänner, nu ska jag berätta vad som hände ikväll.
Jag satt på en mur utanför möllevångsskolan och satt lite. Så hörde jag hur det prasslade bakom mig. Då var det ett galler och ca 2 meter ner lite ventiler och sånt och så helt kala betongväggar upp. Och lägst där nere på golvet är det en liten mus som hoppar runt bland massa godispapper och skräp och försöker hoppa upp men glider ner igen på väggarna. ALLTSÅ HUR HIMLA SORGLIGT??? 
I alla fall. Jag hämtade Ylva (min syster) och vi tog med oss rep och kedjor och sånt och stoppade ner mellan gallret. Och då blev musen helt tyst och vi ba "något händer, den fattar!!!" och sen klättrar den upp (!!!!!!!) och tittar upp genom gallret och är så liten och söt och hoppar iväg till en buske. Sen la vi ut lite frön och så börja den äta!!!!! Detta känns bättre än att få barn och allt sånt. Lille musen, puss!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

om denna historia är sann (känns väldigt otrolig!) så är den väldigt fin!!1 och jag hatar möss

Svar: Det är 100% sant!!!!
inez å maoa

2013-05-31 @ 02:03:47
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se
Postat av: jennika

åhh vad fint!!! bästa jag hört på hela dan! ni är riktiga hjältar :')

2013-05-31 @ 12:48:32
Postat av: Emma

Nu grät jag nästan. SÅ. FINT.

2013-06-06 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0