licky licky a-a-a lookie lookie o-o-o-o-ooooo exotic fruits

idag kom jag hem från skolan kl 11 och sjöng singstar disney med mig själv. fast först blev jag attackerad av en spindel huuuuh såhär va det jag skulle koppla in playstationet i tvn och då drog jag fram tvn och fram kom en spindel i chock och den ba hoppa rakt på mig och jag ba aaaahhhh och sprang. sen klättra den upp på väggen så då tänkte jag ok spindeln u go up da wall and i'll sing disney songs for u. så de gjorde jag!! högsta jag kunde sen ringde telefonen så jag fick pausa allt och d va en försäljare och när jag la på kändes allt riktigt såhär 
i tystnaden liksom så då slutade jag :-/
kolla min baddräkt ps så fin va
vem runkar nu räck upp en hand *räcker upp en hand* 
 
xxx ur man inez
 

Kommentarer
Postat av: MANDA DA MANDA

*räcker upp en handddd*

2013-03-14 @ 19:01:45
URL: http://mandadamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0