wiiiii

HEJ ALLA BOTELLZ, JAG LEVER!!!
D är sommar och skitvarmt i Malmööö, jippi!!! Fast d kanske ska blixtra på lörda men d gör inget :)):):):)))
Jag jobabr på vikingabyn i foteviken (<------ OBBS) d betyder att ja har p mig en beige linklänning och bakar bröd a la viking. Sleipnez jobbade också där för typ två år sen. 
Åsså ni förstår inte hur mkt ja sjunge viking av ted???
+ Har inte varit inne här sen skolavsugningen typ och så ba hade ni kommenterar massa och jag dog sötdöden pga ni har kollat och kommenterat. PUSS!!!!!!!!!!!!!!
Jag har fotat massa vad jag har gjiort i sommar men min kamera är inte här nu :( Ni ska få se snart alle fall.
 
Så länge kan ni götta er m denna snyggningen som ja snodde hos http://mandadamanda.blogspot.se <3 <3
Hejdååååå från Klöversmoa****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0