listaaa

Namn: Moa
Piercingar: Ett i varje öra och in infekterad på näsvingen :)
Tatueringar: Nej.
Längd: 182 centimeter.
Skostorlek: 42.
Hårfärg: Mörkbrun, eller ja choklad ;;;))
Fräknar: Pyttepyttelite under ögonen och på näsan på sommaren.
Motto: What would a dancing quenn do?
Kär? Ja, galet.

Önskar du att du bodde någon annanstans? MEXICOOOOOOO
Tycker du att du är attraktiv? Yesss
Vilket schampo använder du? Sånt som är jättebra för naturen och Dove balsam tror jag, det luktar så gott jag dör.
Vad är du rädd för? Klimatförändringarna, patriarkat. 
Gillar du berg- och dalbanor? Jaaaa!
Senaste…
Filmen du hyrde? Oj, minns inte.
Filmen du köpte? Minns inte det heller.....
Låten du hörde: Sol, vind och vatten - Ted Gärdestad
Låten du laddade ner? Vet inte hur man laddar ner.
Personen du ringde? Hem till papi.
Personen som ringde dig? Pappa!
TV-program du såg? Vem vet mest!??!?!???
Person du tänkte på? Inez.
Favorit…
Låt: Just nu älskar jag denna: At Home - Crystal Fighters
Sak att göra: Ligga i Inez säng och prata om allt, äta vaniljglass med ett kilo kolasås på, cykla och sjung miss högsta, somna med min nya ljusslinga på, berätta hemlisar för min hund, vakna bredvid Isak.
Sport: Roller derbyyyyyyyyyyyyyy.
Kläder: Svarta jeans, favvo t-shirt, fina strumpor.
Film:  TITANIC 4 LIFE.
Bil: Buss 8. 
Serie: Kan aldrig sluta titta på Veronica Mars.
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja!
Gråtit över en flicka? Ja!
Ljugit för någon? Japp.
Varit i slagsmål? Inte på allvar.
Blivit arresterad? Nix.
Träffat någon från internet IRL? Nä, men jag vill så gärna träffa Maja.
Antal…
Gånger du varit kär? Alltså tusen!
Gånger ditt hjärta brustit? På riktigt allvar bara en gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte.
Tjejer du kysst? Pussat en som jag verkligen ville pussa. Annars tusen kompisar.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Faktiskt många! Kan inte komma ihåg, men massa med systerskapskören nu.

Senaste…
Boken du läste? En dag tror jag..

Personen du fick e-mail av? Maja!

Personen du fick brev av? Lensway B-)
Personen du fick sms av? Tea favorit kingen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Tusen år sen hela var samlad.
Saken du köpte? En banan i caféterian i förrgår.

 


Kommentarer
Postat av: Inez

hahahaha vem är det jag tittar på som golv-dansar?

2013-01-17 @ 21:47:10
URL: http://www.botellonz.blogg.se
Postat av: moa

ser ut som knobis!!!

2013-01-19 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0