Inez som vanligt

Igår hade vi premme och d gick asbraaaaa!!! najjan najjan. här är blodsbröllop
 
 
*Behind the scenes* ;))))
 
sminkii +snyggIlona
, Leonardos hustru,Leonardo obs ej dicaprio ;PPPPP xp, Leonardos svärmor
Brudgummen & brudgummens mami
Pigan, Bruden..........d är jag!!!!! kände ni igen mig, brudens papi. kul att ingen har namn i denna pjäsen förrutom Leonardo :P v.i.p :P
 
flirtilicous dancegurlz & obekväm gitarrkille (låna han från musikettan oops)
allesammen. asså älskar dessa såpass mkt???!!!! <33333333333 
 
Sen har vi tex en skitcool måne som my spelar  + en ashäftig döden som simona spelar och alla har en uppsättning bröllopskläder osv osv men d tar vi bilder på en annan dag när vi orkar ta på oss allt det
Så nu tar jag helg och sen spelar vi hela nästa vecka och sen är denna teaterperioden över och då ska ja gråta lite men ba lite för sen äre sportlov och då ska jag sporta!!!!!!! lol 
 

Kommentarer
Postat av: aliengirl- art is my life

Teater är så himla kul, med skådespeleri & allt. :D
Skådespelar i musikvideos, kan säga att det är kul men sjukt mycket jobb som ligger bakom! ^^

2013-02-12 @ 16:03:57
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Y A S M I N E

Vilken rolig bakgrund du har! Behövde bara påpeka det, haha

2013-02-12 @ 16:30:15
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0