har d lite rolit

har hittat en roli hemsida
 
här är ja och harry diretcion
här r jesus som kollar ömt på mig lite kul att d ser ut som en tavla liksom så r d ett kort på mig?? liksom hur skulle jesus kunna ha ett kort på mig?? han r ju från flera 1000 år sen inte kan väl han ta ett kort på mig hahahahahah så jävla tokigt!!!!!!!!!!1
 
här blir ja buren av ett gäng m härlia män ;PP nice vilken dream coming true på den va!!
 
cool biker chick. ble mkt nöjd m denna ser välldi verkligt ut + väldi häfti klädsel och ett rivigt åk!!1 sexit!
 
ja i en hot bikinibod på the beach. kanske i californien? *drömmer mig bort ;-)*
 
:-)
 
testa mig på att knäppa lite bilder me harry igen :-P kan ja aldri få för mkt barnfördjudna bilder m honom!! ;-D 
 
tack å hej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BILLIE SLAY

ok I lost it på sista bilden goddamn turtles

2013-12-12 @ 23:13:47
URL: http://billieslay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0